Communicatieve en sociale vaardigheden (U14)

De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf. Hij of zij communiceert dagelijks met klanten, maar ook met collega’s, leidinggevenden en onbekenden onderweg. Een cursus Communicatieve Vaardigheden is daarom nooit weg! De chauffeur is vaak de enige contactpersoon die de klant in levende lijve ontmoet. Hij is de enige, echte vertegenwoordiger van het bedrijf, hij is de laatste beslissende schakel in het contact tussen leverancier en klant.

Met de training communicatieve en Sociale Vaardigheden krijgt de chauffeur meer kennis van en inzicht in de wisselwerking tussen personen. Hij oefent vaardigheden om in praktijksituaties te reageren op een contactgerichte en klantvriendelijke manier, en leert in verschillende situaties te handelen vanuit een juiste beroepshouding ten opzichte van collega’s, leidinggevenden en vooral klanten.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering, commercieel gedrag en functie
  • Klachtenafhandeling en correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stressvolle situaties

Wij bieden graag maatwerk!

Kiest u voor de optie* om extra tijdens deze training gebruik te maken van een acteur? Hierdoor worden uw medewerkers nog beter getraind met vooraf door u opgegeven cases die naadloos aansluiten op de dagelijkse praktijk waarin uw medewerkers dagelijks werkzaam zijn.

*Vraag ons naar de mogelijkheden, wij staan u graag te woord.

Deze training telt mee voor de code 95 nascholing voor 7 theorie uren.

code95 Praktijkopleidingen

code95 Theorieopleidingen

Beroepsopleidingen

Particuliereopleidingen

Verkeersschool Trilling

8,8 van 10 gebaseerd op 553 reviews.

Verkeersschool Trilling

van 10 gebaseerd op reviews