Sociale vaardigheden (U15)

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. De communicatieve vaardigheden van chauffeurs zijn belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs en hun leidinggevenden en collega’s.

Doelgroep

Chauffeurs die beter willen leren communiceren.

Duur opleiding

1 dag.

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding;
  • Klantbenadering;
  • Commercieel gedrag;
  • Klachtafhandeling;
  • Omgaan met stresssituaties;
  • Dimensies van cultuur;
  • Normen en waarden;
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening.

Toetsing/examen

Na afloop wordt geen examen afgenomen.

Waarde nascholing Code95

7 uur.

Resultaat

Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega's. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Nascholing Sociale veiligheid met Agressie

excl btw: € 158,40

driver training daf certified
Federatie Autorijschool Managers
crkbo geregistreerde instelling
NKC Nederlandse Camper Club
Stichting Opleidings- en Ontwikkelingsfonds Beroepsgoederenvervoer
Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging

Contact

Verkeersschool Trilling
Deccaweg 21
1042 AE Amsterdam

Tel. 020 – 447 05 75
Fax 020 – 447 05 74
e-mail: info@verkeersschooltrilling.nl

Openingstijden:
ma-vr van 08.00 - 17.00 uur
za 08.00 - 16.00 uur
zondag gesloten
CBR rijschool nummer 09 18 U8